Adopta un catelus

luni, 30 mai 2011

Un arbore te asteaptă să-l plantezi! ediţia a 2-a 2011>vezi video

Salut prieteni...Alaturate si tu cu inima pentru o natura uimitoare ce-ti ofera zilnic aerul pur pe care il respiri in fiecare zi.
Daca ai ocazia sa plantezi un pom fao din toata inima pentru tine si familia ta,si lasa indiferenta ta deoparte si haideti sa incepem schimbarea noastra a romanilor cu un act de caritate pentru natura,pentru ca si tu la fel ca pomii faci parte din natura,tu romane in oasele tale si singele tau traiesti cu aceeasi apa si acelas pamint la fel ca padurea.
Da dovada ca ai un spirit civic mai mare si mai impresionant decit vecinul tau care te rade pentru actul tau de caritate si lasa prostul sa stea in nemernicia lui,pentru ca el prost va muri si nu va sti si nu va intelege cu adevarat niciodata ce ie spiritul civic,asa cum Dumnezeu te-a plantat pe acest pamint,asa avem noi obligatia sa plantam si sa protejam natura care ie singura sursa de viata a omului si a animalelor de pe toata fata pamintului.

Plinbinduma  pe youtube am gasit niste filmari cu niste tineri care le pasa si care au un spirit civic inpresionant,iei au participat atentie prin voluntariat si nu pentru bani la plantarea samintei care iti da tie viata pe cand tu ce ai facut?????...ai facut cumva audienta birfelor si stirilor mondene care iti umple creieri cu stiluri de viata si valori care nu au absolut deloc legatura cu realitatea si stilul corect de viata pentru tine??....te uiti cumva la columbeni si la circul mediatic din care nu ai nimic de invatat??...de ce dai tu atentie scandalului si minciuni??..de ce te amuza columbeni si nu te intristeaza caini care sunt otraviti,caii care sunt infometati si omorati??..de ce le dai atentie barfelor cu pitipoance care le vezi pe la tv,si nu dai atentie atrocitatilor din Romania??.

Tu traeiesti numai  in lumea ta,si intro zi ai sa ceri ajutor si nu ai sal primesti de nici unde,pentru ca esti un egoist un neinvatat si un mare idiot ca nu intelegi ca noi romani fara unitate si spirit civic nu vom realiza niciodata nimic,si mereu ne va fi din ce in ce mai rau pentru ca indiferenta ta seamana exact cu cea a guvernului din romania(PDL)si la fel cum te ignora el pe tine(guvernul)asa ma ignori tu pe mine!.

Dar ieu sunt mai bun de cit tine si nam sa te ignor niciodata ca ieu imi iubesc tara si neamul si cu bune si cu rele si am sa te cicalesc pana te trezesti la realitate si ca e timpu sa intelegi si sa incepi sa plantezi cultura si nu pitipoance,sa plantezi clasa si stil si nu monici si columbeni,sa plantezi pomi si niciodata minciuni si falsitati,e timpul sa plantezi spirit civic si nu educatie de doi bani care nuti aduc nici un folos.

Primul lucru care mi lam dorit sal plantez in viata mea a fost sinceritatea si dragostea fate de prietenul meu cel mai bun si am reusit de la iel stiu si am invatat ca educatia si respectul vine prin munca sinceritate si respect fata de aproapele tau si fata de tara ta si neamult tau,al doilea lucru  care lam plantat a fost un pom,un visin si pe urma am continuat cu al doilea visin,prun lilieci trandafiri gard viu si multi alti,si nu ma opresc aici:).

Voi continua sa plantez atit pomi,dragoste spirit civic si sinceritate fata de prietenul meu,va intrebati poate de ce lam adus in discutie pe prietenul meu?.Ce am invatat eu de la iel,am invatat ca unitatea noastra ne-a tinut prietenia o gramadenie de ani,am invatat ca numai dragostea de neam si de aproapele tau e singurul lucru care te tine pe picioare si te ajuta sa mergi mai departe in ati construi un viitor verde si nu roz,asa cum padurea si natura in general o face de secole prin frumusetea si splendoarea iei,prin dragostea ce tio ofera in fiie-care zi  tie si neamului tau,ieu si prietenul meu suntem doi copaci cu radacini adinci care numai cel de sus le poate usca,iubeste si tu aproapele tau in la fel cum natura te iubeste pe tine si atunci ai sa vezi ca viata ori cit de grea ar fi devine extraordinar de usoara si de simplu de inteles,totul iti ieste in fata trebuie doar sa vrei si sa crezi;).

Aveti mai jos o adresa si un video urmareste  imaginile si intreabate ce ea unit pe acesti tineri acolo inaintea banilor si a barfelor,de ce iei sunt impreuna si tu in fata televizorului singur si poate drogat la maxim de barfe scandal si emisiuni ce nau valoare absolut deloc,intreabate si lasami un raspuns sa te cunosc si eu mai bine,promit ca din blogul  asta nu fac o afecere  ci doar incerc sa fac ceva pentru viitorul prietenului meu.(GANDESTE LIBER!!)  http://www.greenfieldresidence.ro/greenfield.php

 VA MULTUMESC SI SPER CA DE MAINE VETI GANDI PUTIN MAI DIFERIT.
AL VOSTRU BLOGGER..SAU IONUT






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

•Cel care neglijeaza invatatura in tinerete, pierde trecutul si este mort pentru viitor.Euripides

Focsani Piata Unirii